Overvejer du en serviceaftale?

5 FORDELE VED EN BRØNNUM SERVICEAFTALE

• 60% mindre servicetilkald
Tilkald falder drastisk, når servicekontrakter er på plads. Dette kan tilskrives regelmæssig service, proaktiv vedligeholdelse og styrkelse i de kundeforhold, der opbygges. Ved at kende vores kunder, forstå deres anvendelse og de udfordringer de står overfor, kan Brønnum hjælpe dem med at undgå unødvendige udgifter eller nedbrud på serviceartiklen.

• 20% besparelse på arbejdstimer
Med en Basis plus kontrakt undgår du at betale den faste pris for arbejdskraft. For en typisk kunde kan dette føre til en besparelse på over 20% sammenlignet med alternative aftaler.

• 10% mindre forbrug på reservedele
En anden fordel ved den forudsigelige vedligeholdelse, du modtager med en servicekontrakt, er reduktion i udgifterne til reservedele på grund af vores avancerede ekspertplanlægning og teknisk planlægning. Nødvendige dele vil normalt kun være de, der er inkluderet i kontrakten sammen med planlagt vedligeholdelse i modsætning til ad-hoc-opgaver.


• Forbedret oppe tid
Vores kunder fortæller os, at deres oppetider er blevet påvirket positivt ved at have en
servicekontrakt.

• Omfattende træning
Hvis en træningsplan vælges til at blive inkluderet i en kontrakt, kan dette medføre mange ekstra fordele. Træningen dækker alle kvalifikationsniveauer, helt op til superbrugeren. Det betyder, at vores teknikere benytter mere tid på stedet, hvor de kan videregive endnu flere tip og anbefalinger til at hjælpe med at opgradere anvendelsen af serviceartiklerne.

Gratis intern teknisk support

TEKNISK UDDANNELSE
I forbindelse med levering af større og mere komplicerede maskiner kan vi tilbyde uddannelse af teknisk
personale. Vi kan tilbyde kurser i vores Brønnum akademi, i vores firma eller hos kunden. Vi anbefaler, at
den praktiske uddannelse afholdes hos kunden, da det erfaringsmæssigt giver det største udbytte, her
undervises i de maskiner, det drejer sig om. Efterfølgende modtager kursusdeltagerne et kursusbevis af
instrueret personale.

OPRETHOLDELSE AF FABRIKSGARANTIEN
Vi udfører alle reparationer og al vedligeholdelse i henhold til producentens specifikationer, så udstyrets
fulde garanti dækker. Normal garantiperiode er 12 måneder, visse fabrikanter yder 24 måneders garanti.
Gram Køl mellem 3-5 år.
Garantiforpligtelser dækker kun ved henvendelse gennem Brønnums Serviceafdeling. Brønnums eget
værksted overholder altid gældende standarder for sikkerhed og miljø.

RESERVEDELE
Brønnum har alle gængse reservedele til vores maskiner i servicevognene. Derfor er det meget sjældent,
at vores teknikere ikke kan få en maskine til at fungere allerede ved første besøg. Skulle teknikeren mangle
en reservedel, har vores reservedelslager i Skovlunde altid 6000 varenumre på lager til omgående levering/
afhentning.
Sekundære reservedele kan leveres fra vores leverandører som hovedregel inden for 7 dage.
I forbindelse med større leverancer, kan Brønnum placere et reservedelslager med de vigtigste
reservedele i et skab hos kunde. Dette sker for at imødekomme oppetider og give mulighed for
kundens egne interne teknikere kan udføre en reparation, således at maskinen er driftsklar igen.
Brønnum reservedelsafdeling sørger for, at centrale og decentrale lagrer altid er ajourført og komplette.

SERVICEAFTALER
Alle serviceeftersyn gennemføres efter vores vedligeholdesskema, med henblik på at opretholde en høj
levetid samt sikkerhed for driften.
Serviceaftalen tilbydes i forskellige grupper:

• Basis aftale
• Basis Plus aftale
• Total service aftale