5 fordele du får med en Brønnum serviceaftale

• 60% færre servicetilkald
Tilkald falder drastisk, når servicekontrakter er på plads. Dette kan tilskrives regelmæssig service, proaktiv vedligeholdelse og styrkelse i de kundeforhold, der opbygges. Ved at kende vores kunder, forstå deres anvendelse og de udfordringer de står overfor, kan Brønnum hjælpe dig med at undgå unødvendige udgifter eller nedbrud på serviceartiklen.

• 20% besparelse på arbejdstimer
Med en Basis plus kontrakt undgår du at betale den faste pris for arbejdskraft. For en typisk kunde kan dette føre til en besparelse på over 20% sammenlignet med alternative aftaler.

• 10% mindre forbrug på reservedele
En anden fordel ved den forudsigelige vedligeholdelse, som du modtager med en servicekontrakt, er en reduktion i udgifterne til reservedele på grund af vores avancerede ekspertplanlægning og teknisk planlægning. Nødvendige dele vil normalt kun være de, der er inkluderet i kontrakten sammen med planlagt vedligeholdelse i modsætning til ad-hoc-opgaver.

• Forbedret oppe tid
Vores kunder fortæller os, at deres oppetider er blevet påvirket positivt ved at have en serviceaftale.

• Omfattende træning
Hvis en træningsplan vælges til at blive inkluderet i en kontrakt, kan det give mange ekstra fordele. Træningen dækker alle kvalifikationsniveauer, helt op til superbrugeren. Det betyder, at vores teknikere benytter mere tid på stedet, hvor de kan videregive endnu flere tip og anbefalinger til at hjælpe med at opgradere anvendelsen af serviceartiklerne.

 

TEKNISK UDDANNELSE
I forbindelse med levering af større og mere komplicerede maskiner kan vi tilbyde uddannelse af jeres tekniske personale. Vi tilbyder kurser i vores Brønnum Academy, her hos os eller ude hos jer. Vi anbefaler dog, at den praktiske uddannelse afholdes hos jer, da det erfaringsmæssigt giver det største udbytte. Her undervises i de maskiner, det drejer sig om. Efterfølgende modtager kursusdeltagerne et kursusbevis.

OPRETHOLDELSE AF FABRIKSGARANTIEN
Vi udfører alle reparationer og al vedligeholdelse i henhold til producentens specifikationer, så udstyrets fulde garanti dækker. Normal garantiperiode er 12 måneder, visse fabrikanter yder 24 måneders garanti. Gram Køl mellem 3-5 år. Garantiforpligtelser dækker kun ved henvendelse gennem Brønnums serviceafdeling. Brønnums eget værksted overholder altid gældende standarder for sikkerhed og miljø.

RESERVEDELE
Vi har alle gængse reservedele til vores maskiner i servicevognene. Derfor er det meget sjældent, at vores teknikere ikke kan få en maskine til at fungere allerede ved første besøg. Skulle teknikeren mangle en reservedel, har vores reservedelslager i Skovlunde altid 6000 varenumre på lager til omgående levering/afhentning. 
Sekundære reservedele kan leveres fra vores leverandører som hovedregel inden for 7 dage. I forbindelse med større leverancer, kan vi placere et reservedelslager med de vigtigste reservedele i et skab hos jer. Dette sker for at imødekomme oppetider og giver mulighed for at jeres egne interne teknikere kan udføre en reparation, således at maskinen er driftsklar igen.
Vores teknisk afdeling sørger for, at centrale og decentrale reservedelslagre altid er ajourført og komplette.

SERVICEAFTALER
Alle serviceeftersyn gennemføres efter vores vedligeholdesskema, med henblik på at opretholde en lang levetid samt sikkerhed for driften.

Vælg mellem 3 serviceaftaler:

• Basis aftale
• Basis Plus aftale
• Total service aftale

Hør mere hos din lokale konsulent eller serviceafdelingen om de forskellige serviceaftaler, og hvilken der passer bedst til dit køkken.