Du er nu logget ind som {customerName}

Ledige stillinger

Her kan du holde dig orienteret om vores ledige stillinger 

Regnskabsansvarlig til Økonomiafdelingen

Som regnskabsansvarlig er du i samarbejde med det øvrige team på i alt 8 kollegaer ansvarlig for at supportere forretningen med administration, analyse, koordinering, Cash Management samt regnskabsudarbejdelse af selskabets aktiver og passiver.

Økonomiafdelingen understøtter forretningen med løbende support, administration, data, optimering af processer, udvikling af systemer og lødige beslutningsgrundlag.

Læs mere om jobbet her

Sales Controller til Økonomiafdelingen

Vil du bruge dine analytiske evner og datakompetencer til at drive forretningsudvikling?

Som Sales Controller hos Oluf Brønnum bliver du en central del af vores økonomiafdeling, hvor du sammen med et team på i alt 8 kollegaer, bliver ansvarlig for at udarbejde og analysere lødig salgsrapportering til den samlede forretning i Brønnum. Derudover er du ansvarlig for at vedligeholde samhandelsaftaler og data omkring kundernes e-handelssystemer.

Økonomiafdelingen understøtter forretningen med løbende support, administration, data, optimering af processer, udvikling af systemer og lødige beslutningsgrundlag.

Læs mere om jobbet her

Teknisk Assistent

Vi søger en teknisk assistent hvis hovedopgave vil være at understøtte serviceafdelingen samt at sikre smidig og enkel opgavehåndtering til fordel for både kunder og kollegaer.

Læs mere om jobbet her

  • Vi har en rigtig fin video, som vi gerne vil vise dig. Men før du kan se den, så skal du klikke her og acceptere marketing cookies

    Nicolaj fortæller lidt om hvordan det er at være ansat i vores montage afd.

  • Vi har en rigtig fin video, som vi gerne vil vise dig. Men før du kan se den, så skal du klikke her og acceptere marketing cookies

    Hør Melanie fortælle om hvordan det er at være salgselev i Brønnum

1 / 2